Aku semakin Bulat ke ??

Bulat? Oh tidak!! Aku tak mo, tak mo, tak mo !!
Sejak cuti sekolah ni, aku rase berat badan dah meningkatlah. yelah, mane tak meningkat kalau tiap- tiap malam asyik geledah dapur je. Jam dah tunjuk 12 malam pun, still nak buka peti, bukak tudung saji, bukak tudung periuk. Teruk betul. Mane ade orang makan malam- malam buta. Orang lain dah krooh, krooh dalam bilik, aku pulak jadi tikus dekat dapur. Sekarang padanlah sangat dengan muka aku ni. Kuang3..
malam Ambang Merdeka dekat asrama
zaman kegemilangan aku. Amacam? Cun tak? hehehehe *ngade!*


Macam mane aku nak dapatkan balik berat badan aku yang dulu? Sekarang dah naik sangat sampai nak pakai seluar pun dah rase ketat sikit. Mak pula selalu tegur- tegur pakaian aku sebab ingat anaknye ni pakai seluar ketat sangat. So, nak elak nampak bulat, aku pakai seluar yang longgar giler, takpun pakai skirt labuh. Nampak cun sikit. 
Tinggal 2 minggu lagi, sekolah dah nak start. Dalam 2 minggu ni, aku mesti buang semua lebihan lemak yang menumpang dalam badan aku ni. Dah tiba masenye aku scroll Google untuk dapatkan tips- tips yang baik supaya aku dapat amalkan tanpa rintangan. *cehh*

In Sha Allah, dengan izin Allah, aku boleh lakukannya.
 




No comments: