Bye, little girl.

Liesa, maafkan orang sebab tak tegur liesa tadi, orang sedih sangat sebab tahu yang liesa boleh pergi mrsm. btw tahniah lah. Kenangan orang jage liesa demam dengan mase liesa rawat luke dekat kaki orang akan orang kenang sampai bile2. jage diri baik2 n good luck little girl. :')



Nurul Nur Aliesa (tengah) tingkatan 1.

Malam last dekat asrama, (dlam dialek T'ganu)

Liesa : Kak Mizah, orang nok gi doh. Orang dapat MRSM. 
Me : Erm.. ( tunduk buat kerja sekolah)
Liesa : Kak Mizah dakyoh sedih.
Me : ... (senyap)
Liesa : Boleh dok orang nok gambor Kak Mizah?
Me : Gi ar ambil lam pencil box nun.
.... (senyap)
Me : Dapat katne?
Liesa : Dekat je. kat Pauh.
....(senyap)

Liesa ke loker dia. Aku kemas buku then buka loker aku. Terjumpa ngan brooch bunga yang aku pinjam dulu. Loker aku tu ade tampal gambar. Aku tarik gambar tu then bagi ke Liesa sekali dengan brooch tu.

Liesa : Terima kasih.

Aku bla ke katil then baring. Mase aku pejam mata, air mata mengalir. Aku pendam je dalam hati.



No comments: