Hai Kpop fans!!

Hai semua...hihihi..


Maybe korang semue sudah sedia maklumkan yang saya ni salah seorang peminat  fanatik kpop. Tapi tak semua saya minat, yang paling2 saya minat antaranya B2ST, T-ara, dan IU. Yang lain saya minat juga tapi tak berapa fanatik lah. Kalau korang nak share2 story boleh juga walaupun saya kurang minat. Saya memang jenis suke share pasal2 kpop ni.
Kepada kpop haters pula, walaupun korang tak suka kpop tak semestinya korang boleh kutuk kpop... (msti korag bnci sbb ad bnyk crite yg kte artis kpop ni wat plstic surgery..) memang ada yang buat surgery tu tapi tak semua, ok.. kebanyakkan yang buat tu artis yang lame2 sebab mase tu produk2 kecantikkan diorang belum diperkenalkan tapi sekarang sudah kurang. Tapi kalau korang anti juga, tak payah lah ktuk2 sebab kami sebagai fans ni ada hati dan perasaan..


(Minat2 juga, pelajaran tu jangan diabaikan...)

No comments: