Harimau Malaya tewas


Hari ni nak cerita sikit pasal bola tadi. Malaysia lawan Thailand. Saya ni bukanlah spisis gila bola. Tengok pun sebab negara sendiri kan? Kalau tak pun macam girls yang lain juga la, bukan tengok bola tapi tengok penyepak bola tu..hehehehe (ngada!) 
Masa games dah start, saya buka je Facebook or Twitter mesti full timeline dengan reporter tanpa gaji kan? semua berlumba- lumba nak kasi tahu pasal bola. Ada yang kasi tahu satu per satu macam dia pengulas game tu, ada yang lucu, marah, happy dan yang mengarut pun ada juga.(Termasuk saya kot) Macam- macam budak sekarang. btw saya nak ucapkan takziah kepada team Harimau Malaya sebab tewas dengan team Thailand. Ada segelintir yang cakap Thailand main kotor, pengadil berat sebelah dan bla bla bla.. saya sokong pendapat tu 25% je kot..hehehe. 
kepada team Harimau Malaya, dont give up! adat permainan kalah dan menang. Yang penting berMARUAH. In Sha Allah korang boleh menang dalam games seterusnya. 

Harimau Malaya Fighting!!




saya peminat MUSLIM AHMAD tapi dia dah tak join Harimau Malaya. :'(


No comments: